צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

כריתת עצים בכפר סבא

מחפשים כורתי עצים מומלצים באזור כפר סבא? הגעתם אל המקום הנכון! דרך פורטל השוואת המחירים של 'גיזום בישראל' תוכלו להשוות בין מספר הצעות מחיר שונות ולהזמין כורת עצים מיומן, מקצועי ומנוסה.

מחיר כריתת עצים בכפר סבא

מחיר כריתת עצים בכפר סבא הוא 500 ש''ח בממוצע בגובה של עד 6 מטרים. טווח המחירים נע בין 300 - 700 ש''ח והוא עשוי להשתנות בהתאם לגובה העץ, מורכבות העבודה, גישה אל העץ וכדומה. בנוסף, המחירים עשויים להשתנות בין הכורתי עצים השונים, לכן חשוב לבצע השוואת מחירים על מנת שתוכלו לחסוך כמה שיותר.

 

מחיר ממוצע לכריתת עצים בכפר סבא (עד 6 מטרים)

מחיר ממוצע לכריתת עצים בכפר סבא (עד 6 מטרים): 500 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

השוו מחירים לכריתת עצים בכפר סבא

מעוניינים להזמין שירותי כריתת עצים בכפר סבא? מחפשים כרות מיומן ומקצועי שיבצע את העבודה בצורה בטוחה ומבלי לגרום נזק לסביבת הגינה שלכם? דרך פורטל גיזום בישראל תוכלו לעשות זאת.

 

ניתן לקבל הצעות מחיר בעבור הזמנת כורתי עצים מקצועיים אשר פועלים בעיר כפ"ס ומציעים את שירותיהם ללקוחות פרטיים, מוסדות וארגונים ולכל מי שזקוק לעבודה בתחום זה.

 

על מנת לקבל הצעות מחיר לעבודה הספיציפית שאותה אתם מחפשים, השאירו פנייה מסודרת באחד מהטפסים באתר ונחזור אליכם עוד היום עם כל המידע.

 

כריתת עצים בכפר סבא

מדוע להזמין כורת עצים בכפר סבא?

עבודה של כריתת עץ היא אינה עבודה שניתן לבצע באופן עצמאי. הסיבות לכך ברורות: מדובר בעבודה אשר מצריכה שימוש בכלי עבודה מסיביים אשר יכולים לכרות גם גזעים של עצים עבים וגדולים מאוד.

 

סיבה נוספת היא שעבודה של כריתת עצים בכפר סבא, כמו בכל אזור אחר בארץ, חייבת להתבצע בהתאם לנהלים מסוימים ועל פי חוק כריתת העצים, אחרת יהיה מדובר בעבירה פלילית של ממש. לכן יש לפנות אל פקיד היערות בכפר סבא לצורך קבלת אישור.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

שמירה על הבטיחות בעת תהליך הכריתה

שמירה על הבטיחות היא הכרחית כאשר כורתים עץ, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על עץ גדול ומסיבי. גזע העץ עשוי ליפול לצדדים בעוצמה רבה ולפגוע בשאר הגינה וכמובן גם בסובבים. לכן כאשר מתחילים לכרות עץ, וזה כלל לא משנה אם מדובר על כריתת עצי אקליפטוס או כריתה של עצי דקל, יש להקפיד להרחיק מהמקום אנשים ובמידת הצורך גם לקשור חלק מהענפים או לבצע גיזום עצים בכפר סבא לפני תהליך הכריתה עצמו.