צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

כריתת עץ אזדרכת

כמה עולה לכרות עץ אזדרכת? מי מוסמך לבצע את הכריתה ובאילו מקרים נזדקק לה? בעמוד זה ריכזנו בעבורכם את כל המידע החיוני בנושא לפני הזמנת השירות. בנוסף, תוכלו להזמין דרך פורטל 'גיזום בישראל' שירות של גוזם מוסמך, מאזור המגורים שלכם.

כריתת עץ אזדרכת - באילו מקרים זה נדרש?

נרצה לכרות את עץ האזדרכת בעיקר במצבים שבהם הוא מהווה מפגע ועשוי לגרום לנזק לתשתיות או מבנים. כך לדוגמה, כריתת עץ אזדרכת יכולה להתבצע כאשר ענפיו של העץ קרובים מאוד לעמודים או כבלים חשמליים.

 

בנוסף, קיימת גם האפשרות שכריתת העץ תתבצע כאשר העץ חולה או שהקרקע שבה העץ נמצא, מיועדת לצורך פיתוח או בנייה.

 

כמו כן, היות ועץ זה סובל לא פעם מחרקים אשר מגיעים אל הגזע הדק שלו ומחלישים אותו, הוא עשוי להישבר ברוח ועל כן זו סיבה נוספת לכריתת העץ.

 

כריתת עץ אזדרכת

מחיר לכריתת עץ אזדרכת

כפי שפירטנו גם במחירון כריתת העצים כאן באתר, העלות המשוערת בעבור כריתת עץ אזדרכת בינוני, אשר גובהו הוא עד 9 מטר, תנוע בין 1,000 ש"ח ל-1,500 ש"ח. עם זאת כדאי לזכור שאם העץ נמוך יותר, תוכלו למצוא מחירים נוחים בהרבה.

 

מחיר לכריתת עץ אזדרכת

מחיר לכריתת עץ אזדרכת: 1250 ₪

טווח מחיר גבוה 1500 ₪

טווח מחיר נמוך 1000 ₪

מידע נוסף על כריתת עצי אזדרכת

  • כאשר מזמינים כורת לכריתת גזע העץ, כדאי לוודא האם השירות שלו כולל גם את פינוי הגזם והאם זה כלול בהצעת המחיר.
     
  • גם כריתת עץ אזדרכת מהחצר הפרטית שלכם דורשת אישורים וחייבת להתבצע על ידי כורת מוסמך. כתבנו על כך בעמוד המדבר על חוק כריתת עצים.
     
  • יש מספר טכניקות לכריתת עץ וכל טכניקת כריתה, מתומחרת בצורה שונה מעט. כך למשל אם תצטרכו לקשור את ענפי העץ או להזמין מנוף, המחיר עשוי להתייקר, כמו כן, גם כרסום עצים (שורשי העץ) יהיה בתוספת למחיר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

מי מוסמך לכרות עץ אזדרכת?

כריתה של עץ ללא האישורים הנדרשים, יכולה להוות עבירה פלילית. בשביל לא לעבור על החוק, נדרש למצוא כורת עצים מוסמך וזאת לאחר שהורדנו מסמך מהאתר של הקרן הקיימת לישראל ומילאנו אותו לפי ההנחיות הנדרשות. יש לשים לב כי במידה ונדרש לבצע כריתת עץ אזדרכת בשל סיבה בריאותית, נדרש לצרף גם אישור מרופא מומחה.