צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עץ אנונה

במאמר זה תוכלו לקרוא מתי יש לבצע גיזום עץ אנונה? מדוע יש להיעזר בגוזם עצים מקצועי? ואיך תוכלו להשוות בין בעלי מקצוע ולחסוך בכסף.

מתי יש לגזום עץ אנונה?

חשוב לדעת שגיזום עץ אנונה כמו גיזום עצי פרי אחרים יש לגזום לקראת בואו של הקיץ בחודשים שבין סוף פבואר עד אוגוסט ורק לאחר שקוטפים את הפירות. מקרים נוספים בהם יש לגזום עץ אנונה הם:

  • לאפשר צמיחה טובה יותר - גיזום עץ אנונה בזמן מאפשר צמיחה תקינה ומחודשת של עלים ופירות.
     
  • למנוע סכנת קריסה - גיזום עץ אנונה בזמן מונע סכנת קריסה של ענפים ופגיעתם בעוברי אורח ובגרימת נזק לרכוש.
     
  • לשמור על מראה אסתטי - על מנת לשמר מראה יפה ומטופח של העץ בסביבה.

 

גיזום עץ אנונה

כמה עולה גיזום עץ אנונה?

מחיר עבור גיזום עץ אנונה בגובה ממוצע נע בין 1,200 - 2,400 ש"ח. המחיר כאמור עשוי להשתנות בהתאם לגובהו הסופי, לנגישות אל העץ ולציוד שיתלווה בפעולת הגיזום עצמה. תוכלו לראות מחירים נוספים במחירון גיזום העצים.
 

מחיר ממוצע עבור גיזום עץ אנונה

מחיר ממוצע עבור גיזום עץ אנונה: 1800 ₪

טווח מחיר גבוה 2400 ₪

טווח מחיר נמוך 1200 ₪

השוו מחירים בין גוזמים מומחים

מחיר עבור גיזום עץ אנונה עלול להשתנות בין גוזם עצים אחד לשני וזו עשויה להוות פעולה מורכבת לביצוע המחייבת התערבות של גוזם עצים מקצועי לכן דעו שבפורטל גיזום בישראל תוכלו להשאיר פרטים ולקבל לידכם עד 3 גוזמי עצים מוסמכים שיוכלו לבצע עבורכם את העבודה המתאגרת הזאת.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

איך לבחור גוזם לעץ אנונה?

כשמדובר בגיזום עץ פרי יש להעסיק גוזם עצים מקצועי שידע כיצד יש לגזום את העץ בצורה המיטיבה ביותר הנה כמה דגשים:

  • גיזום נכון - גיזום עצי אנונה צריך להתבצע מחלקו העליון של העץ ובזווית גיזום נכונה על מנת לאפשר לקרני השמש לחדור באופן מקסימלי ולהיטיב עם צרכיו של העץ.
     
  • הסמכה - על גוזם העצים להצטייד בתעודה המוכיחה שצבר את כל הכלים שדרושים ע"מ לעסוק בגיזום עצים וכמו גם כי יש לו ניסיון, במידה ויאלץ - לעבוד בגובה. בקשו לראות אסמכתא המוכיחה את הכשרתו בגיזום עצים על מנת להימנע מנזק לעץ האנונה שלכם ולכם.
     
  • המלצות - עדיף שתיעזרו בחברים ומכרים או דרך לקוחות אמיתיים שראיתם ברשתות החברתיות ובגוגל שהסתייעו בגוזם עצים בעבר כך שתדעו שיש אמיתות ליכולותיו בפועל.
     
  • ביטוח עבודה - גם אם הגוזם אותו תבחרו הינו מקצוען - אין הדבר מחייב שבעת סכנה ידע להיחלץ ללא פגע לכן טרם הזמנת גוזם לעץ האנונה שלכם עליכם מוטלת האחריות לוודא כי לגוזם אותו תעסיקו יש ביטוח שמכסה כל נזק פיזי שהוא עשוי לחוות בעת גיזום עץ האנונה שלכם וכל זאת על מנת לפתור מעליכם את האחריות במידה וקורה אסון לבעל המקצוע.