צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עצים עם מנוף

במקרים בהם צריך לבצע גיזום עצים בגובה ואין אפשרות לטפס או להשתמש בסולם, מנוף לגיזום עצים הוא הפתרון לכך. בעמוד זה תמצאו את כל המידע שאתם צריכים על גיזום עצים עם מנוף. למציאת גוזם עצים מוסמך עם מנוף באזורכם השאירו את הפרטים, ערכו השוואת מחירים וחסכו עד 37% במחיר!

מהו מנוף לגיזום עצים?

מנוף לגיזום עצים הינו מנוף המורכב מסל  (בתוכו נמצא גוזם העצים) המחובר לזרוע שיוצאת מכלי ממונע. שיטת גיזום זו מאפשרת גישה ואפשרות לגיזום עץ גבוה בקלות, תוך הגעה לצמרת ולענפים בצורה מדוייקת ובטוחה. כמו כן ישנם מנופים המחוברים למשאית עם מיכל בו ניתן לשים באופן ישיר את הענפים שנגזמו ובכך מתבצעת גם פעולת פינוי הגזם.
 

גיזום עצים עם מנוף

מתי נעדיף לבצע גיזום עצים עם מנוף?

ביצוע גיזום עצים בגובה (מגובה של 4 מטר ומעלה) יכול להתבצע ב- 2 דרכים עיקריות: גיזום ע"י טיפוס בסנפלינג או גיזום עם מנוף סל. אלו המצבים בהם שיטת גיזום עצים ע"י מנוף תהייה עדיפה או הכרחית מגיזום עצים בסנפלינג:

  • אין גישה או אפשרות לטיפוס - ייתכן ויהיו עצים בהם לא תהייה גישה נוחה לטיפוס או כאשר מדובר בעץ סמוך לכבלי חשמל, מנוף יהיה הפתרון הנוח והבטיחותי לכך. המנוף מקל על עבודתו של הגוזם ומאפשר לו להגיע לכל חלקי העץ והצמרת.
     
  • גיזום לכמות עצים גדולה -  גיזום עצים עם מנוף מאפשר עבודה מהירה ויעילה יותר בעיקר כשמדובר בכמות עצים גדולה ובתנאי שיש גישה נוחה למנוף.
     
  • גיזום עצים גבוהים מאוד - גיזום עצים גבוהים (לרוב מעל 12 מטר), יכול להיעשות ע"י מנוף בלבד. גיזום ע"י טיפוס או סולם אינו אפשרי בגבהים כאלה ולכן מנוף לגיזום עצים יהיה הפתרון הקל והבטוח לביצוע העבודה. 

מחיר גיזום עצים עם מנוף

מחיר גיזום עצים עם מנוף יהיה תלוי בכמות העצים גובה העץ. מחיר ממוצע לגיזום עץ עם מנוף ינוע בין 400 - 2,000 ש"ח.

מחיר ממוצע לגיזום עצים עם מנוף

מחיר ממוצע לגיזום עצים עם מנוף: 1200 ₪

טווח מחיר גבוה 2000 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪

 


>>>ראו מחירון גיזום עצים מפורט
 

גוזם עצים מומלץ לגיזום עצים עם מנוף

ביצוע עבודה של גיזום עצים עם מנוף, מצריכה בעל מקצוע מוסמך ומקצועי שיבצע את העבודה במינימום תקלות ועפ"י כל משני הבטיחות. גוזם עצים עם מנוף חייב להיות בעל ההסמכה הנדרשת: תעודת "גוזם מומחה" מטעם משרד החקלאות והסמכה עבור "אישור עבודה בגובה". דרכנו תוכלו למצוא עד 3 גוזמי עצים עם מנוף מוסמכים באזורכם. מלאו את הפרטים, ערכו השוואת מחירים ותוכלו לחסוך עד 37% במחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

גיזום עצים עם מנוף - באילו מקרים?

 קיימות סיבות שונות ומצבים שונים בהם נצטרך לבצע גיזום עצים עם מנוף. לפניכם כמה מהמצבים בהם יהיה צורך בהזמנת גוזם עצים מוסמך עם מנוף:

  • עץ גבוה נמצא בסמיכות לחוטי חשמל ומהווה סכנה - מנוף לגיזום עצים יאפשר גיזום בצורה הבטוחה והנוחה ביותר עבור טיפול וגיזום עצים הנמצאים בסמוך לעמודי חשמל. עבודה זו כרוכה בסיכון גבוהה ומחייבת בעל מקצוע מוסמך ובעל התעודות הנדרשות.
     
  • גיזום ענפים המהווים מטרד או פלישה לשטח אחר- עפ"י חוק גיזום עצים לרוב בעל העץ יהיה אחראי לגיזום העץ במידה ופלש לשטח השכן או שטח ציבורי והוא מהווה מטרד. כפי שציינו, כאשר העץ גבוה מאוד ואין אפשרות לעשות זאת באופן עצמאי או ע"י טיפוס, יהיה צורך בגיזום עם מנוף ע"י גוזם עצים מוסמך. 
     
  • היערכות לחורף ואם קיים חשש לקריסה או נפילת ענפים - בעיקר בתקופת החורף והרוחות, עצים גבוהים עשויים להוות סכנה ולכן יש צורך בגיזומם. ניתן לראות היערכות לכך בכל שנה ע"י העיריות שגוזמות את העצים הגבוהים ברחבי העיר ע"י מנוף ובכך ובכך מצמצמות אפשרות לפגיעה מפני קריסה של העץ.
     
  • שמירה על בריאות העץ - פעולה של גיזום עצים לא נעשית בהכרח רק מסיבות בטיחותיות. חשוב אחת לתקופה לגזום את העץ על מנת לשמור ולהבטיח את בריאותו, להסיר חלקים חולים, לאפשר לשמש להגיע אל כל חלקי העץ ובכך לתרום לצמיחתו. 

משך זמן עבודה של גיזום עצים עם מנוף

משך זמן עבודה של גיזום עצים עם מנוף, יהיה תלוי בגובה וגודל העץ וכן מורכבות העבודה. יחד עם זאת ממוצע משך הזמן לעבודה לגיזום עץ עם מנוף יהיה בין שעה לשלוש שעות.
 

זמן ממוצע לגיזום עץ עם מנוף:
          שעתיים
3 שעות משך זמן שעה

שאלות ותשובות בנושא גיזום עצים עם מנוף

לפניכם שאלות שנשאלו ע"י גולשים שהתעניינו בגיזום עצים עם מנוף:

מה כולל מחיר גיזום עצים עם מנוף?

מחיר גיזום עצים עם מנוף יכלול לרוב גם מריחת משחה על העץ ופינוי הגזם.


מאיזה גובה צריך לבצע גיזום עצים עם מנוף?

גיזום עצים עם מנוף יהיה הכרחי לעצים בגובה של 12 מטר ומעלה. עם זאת ניתן להשתמש במנוף גם לגיזום עצים נמוכים יותר ובהכרח אם אין אופציה לסולם או גישה נוחה לטיפוס.


גיזום עצים עם מנוף בטיחותי יותר מטיפוס?

כן. גיזום עצים עם מנוף מאפשר גישה לכל חלקי העץ בצורה בטוחה יותר מאשר טיפוס עם סנפלינג, בעיקר אם העץ נמצא בסמוך לכבלי חשמל.