צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום דקלים בשרון

זקוקים לגיזום עצי דקל? מעוניינים להזמין בעל מקצוע שיבצע את העבודה בעבורכם? דרך פורטל 'גיזום בישראל' תוכלו להזמין שירותי גיזום דקלים בשרון ולקבל מענה מהיר, מקצועי ובמחיר זול.

גיזום דקלים בשרון - מתי זה נדרש?

יש מספר סיבות שבגינן נרצה לגזום עצי דקל, אלו הסיבות המרכזיות לכך:

  • בטיחות: אם חלק מענפי הדקל גדלו עד למצב בו הם מהווים מטרד או סכנה לסביבה, כדאי יהיה לצמצם, לדלל ולגזום אותם בשביל למנוע מקרים בהם הענפים נופלים על אנשים או חפצים בסביבה הקרובה של העץ.
     
  • חדקונית הדקל: החדקונית היא למעשה חיפושית אשר גורמת לנזקים שונים בעצי דקל ועשויה להוביל בסופו של דבר גם לכריתת העץ. לכן, אם תרצו להגן על עצי דקל מפני החדקונית, תוכלו לעשות זאת על ידי גיזום העץ וביצוע פעולות הדברה תוך כדי.
     
  • עיצוב: בחלק מהמקרים, גיזום דקלים בשרון יתבצע במטרה לעצב את העץ ולהעניק לו מראה מסודר יותר. נהוג לגזום ולהסיר את הענפים היבשים שצבעם הוא חום או אפור ולהשאיר רק ענפים ירוקים ויפים.
     
  • לכלוך: במקרים רבים, גיזום עצי דקל בשרון יתבצע במטרה לשמור על סביבה נקייה יותר. עצי דקל עשויים ללכלך מסביב בעקבות התמרים הרבים אשר נופלים מהעץ ולכן זו גם אחת מהמטרות המרכזיות של גיזום העץ.

גיזום דקלים בשרון

מחיר לגיזום עצי דקל בשרון

מחיר גיזום העץ נקבע על סמך גודלו ואפשר לומר שבעבור עצי דקל שגובהם הוא בין 4 ל-7 מטר, המחיר נע בין 650 ל-1,100 ש"ח.

 

מחיר ממוצע לגיזום עצי דקל בשרון

מחיר ממוצע לגיזום עצי דקל בשרון: 875 ₪

טווח מחיר גבוה 1100 ₪

טווח מחיר נמוך 650 ₪

גיזום דקל בשרון במגוון שיטות

כאשר גוזמים עץ דקל, נהוג להשתמש במנוף סל על מנת להגיע אל ענפיו הגבוהים של העץ (מכונה גם גיזום עצים בגובה) וכך לבצע את הפעולה בצורה מיטבית. הגיזום עצמו, מתבצע באמצעות מסור שרשרת או מסור ידני, תוך שמירה על עבודה מסודרת ובטיחותית.

 

בתום עבודת הגיזום, יש לבצע פעולות חיטוי והדברה על ענפיו של העץ, במטרה להגן עליו מפני חדקונית הדקל. שיטה נוספת לגיזום עצי דקל בשרון היא באמצעות טיפוס על העץ בעזרת חבלים וריתמות ושיטה זו רלוונטית לעצים נמוכים יותר, בהם אפשר לוותר על מנוף הסל ובכך גם לצמצם עלויות.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

ניקוי וגיזום עץ דקל בשרון בזול

באמצעות השוואת המחירים שלנו, תוכלו לבחון מספר הצעות תשונות וכך למעשה להוזיל את מחיר העבודה. אנו נוכל לספק לכם עד שלוש הצעות מחיר, מדויקות ומותאמות לגודל של עץ הדקל המצוי אצלכם בחצר, כמו גם לסוגו. בהזדמנות נו נזכיר כי דרכנו תוכלו לקבל מענה לגיזום דקלים בשרון מכל זן וזה כולל דקל וושינגטונה, דקל אריקה, דקל תמר ועוד.