צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום דקלים בהוד השרון

בעמוד תוכלו להבין מתי כדאי לגזום עצי דקל, כמה זה אמור לעלות ואפילו איך למצוא גיזום דקלים בזול בעיר באמצעות השוואת מחירים פשוטה. שימו לב שגיזום עצים יכול להיעשות רק על ידי גוזם עצים מוסמך.

מתי מומלץ לגזום את עץ הדקל שלכם?

בדרך כלל תרצו לגזום את עץ הדקל שלכם כשאתם רוצים לשמור עליו בריא מפני חדקונית הדקל. הסממן העיקרי לכך שזה הזמן לגזום את הדקל שלכם בשביל להציל אותו הוא כשהענפים ירוקים וחזקים אבל העלים של הדקל מתחילים ליפול. ככה תדעו שחדקונית הדקל הגיעה אל הדקל שלכם והדרך היחידה להציל אותו היא באמצעות גיזום של עץ הדקל. ישנן סיבות נוספות לגיזום עץ דקל כמו נראות, שבמקרה הזה מומלץ לגזום כל חצי שנה.

 

עצי דקל

כמה עולה גיזום דקלים בהוד השרון?

המחיר של גיזום עצי דקל בהוד השרון תלוי בגובה העץ בנגישות של גוזם העצים להגיע אל העץ. גיזום עץ דקל שגבוה מ- 7 מטרים לרוב יעלה בין 1,200 - 2,400 ש"ח. שימו לב שהמחיר יכול להשתנות גם במידה וצריך להשתמש במנוף מפני שמדובר בגיזום עצים בגובה.

 

מחיר ממוצע לגיזום עץ דקל גבוה

מחיר ממוצע לגיזום עץ דקל גבוה: 1800 ₪

טווח מחיר גבוה 2400 ₪

טווח מחיר נמוך 1200 ₪

מצאו גיזום דקלים בהוד השרון בזול

המחיר של גיזום עצים בהוד השרון בא בטווח. אחת הסיבות לכך היא העובדה שלא כל גוזם עצים בהוד השרון יקח את אותו המחיר על אותה העבודה. פה נכנסת השוואת המחירים שלכם שתעזור להוריד את העלויות. השאירו לנו פרטים ואנחנו נדאג שתקבלו שמות של 3 גוזמי עצים בהוד השרון. רק תצטרכו להשוות בין המחירים שלהם ובכך לחסוך בקלות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

רק באמצעות גוזם עצים מוסמך

שימו לב שגיזום עצי דקל עושים רק באמצעות גוזם עצים מוסמך. ההסמכה שלה תלויה בגובה שבו הם יכולים לעבוד (1,2,3), אז שימו לב לוודא את זה כשאתם מדברים עם גוזמי העצים. אולי אתם האנשים שרוצים לנסות לעשות הכל בעצמכם, אבל יש סיבות לכך שרק גוזם מוסמך יכול לגזום עצים. ראשית מדובר במניעת סכנות כמו נפילה של ענף על כבל או חס וחלילה על אנשים שבסביבה. מעבר לכך מדובר בבריאות של העץ שלכם. גיזום לא נכון יכול להוביל למחלות ולבסוף לכריתה של עץ הדקל שלכם.