צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עצים בחדרה

אחת לתקופה, פעולת הגיזום של העץ היא הכרחית גם לצורך שמירה על בטיחות הסביבה וגם כאשר רוצים לטפח את העץ ולעצב אותו. גלו מה העלות בעבור גיזום עצים בחדרה והזמינו גוזם מקצועי המספק שירות בעיר.

מחיר גיזום עצים בחדרה

לא בטוחים מה המחיר של גיזום עצים בחדרה? הוספנו לכם מחירון

מחירון גיזום עצים בחדרה

מחיר גיזום עץ נמוך (עד 4 מטר)

300 - 550 ש"ח
מחיר גיזום עצים בחדרה בגובה 4 - 7 מטר

650 - 1,100 ש"ח
מחיר גיזום עצים בחדרה בגובה 7 - 15 מטר

1,200 - 2,400 ש"ח
תוספת מחיר למנוף סל לגיזום

500 - 600 ש"ח
כמה עולה לגזום שיח בודד?

100 - 150 ש"ח

הדפס מחירון

גיזום עצים בחדרה בזול עם השוואת מחירים

רגע לפני שאתם מזמינים גנן או גוזם עצים בחדרה, נזמין אתכם לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות. היצע בעלי המקצוע בעיר הוא נרחב למדי ועל כן תוכלו לבחון מספר הצעות שונות ולהמשיך בתהליך עם הגוזם שסיפק לכם את המחיר המשתלם ביותר. קבלת הצעות המחיר היא חינמית, מהירה ובעיקר חוסכת לכם אנרגיה וזמן רב.

 

גיזום עצים בחדרה

איך מתבצע גיזום עצים בגובה בחדרה?

גיזום עצים בגובה מתבצע ב-2 שיטות עיקריות - מנוף או סולם. יש גם גוזמי עצים בחדרה שיגזמו את העץ בטיפוס אבל זה תלוי בגוזם העצים ובגובה העץ.

  • מנוף: גיזום עצים עם מנוף היא השיטה הבטוחה ביותר לגוזם העצים. הוא לא יכול ליפול והוא יכול להגיע לעצים גבוהים מאוד. עם זאת החיסרון של השיטה הוא המחיר המוסף וגם שלפעמים אין גישה למנוף אז השיטה לא מתאפשרת.
     
  • סולם: שיטה נוספת לגיזום עצים בחדרה היא באמצעות סולם. מייצבים את הסולם וגוזמים. החיסרון המרכזי של השיטה הזו היא שהיא לא מתאפשרת בעצים גבוהים מעל 10 מטר.
     
  • טיפוס: השיטה המדוייקת ביותר לגיזום עצים בחדרה היא באמצעות טיפוס על העץ. החיסרון הברור של השיטה הזו היא הסכנה לגוזם העצים, לכן לא תמיד גוזמי עצים יסכימו לטפס על העץ בשביל לגזום אותו - בהתאם לגוזם ובהתאם לסיטואציה.

כך תבחרו גוזם עצים בחדרה מומלץ

בשביל למצוא גוזם עצים בחדרה שיעשה עבודה טובה יש כמה טיפים שגיזום בישראל רוצה לתת לכם:

  • בדקו ביטוח: גיזום עצים בחדרה היא עבודה מסוכנת ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שאתם אחראיים לנזק שיכול לקרות לגוזם חס וחלילה. ודאו שיש לו ביטוח.
     
  • ודאו הסמכה: על מנת לגזום עצים צריך להשיג תעודה של "גוזם מומחה". רמת ההסמכה משתנה בהתאם לגובה העץ.
     
  • השוו מחירים: עוד דבר שחשוב לבדוק עם גוזמי עצים בחדרה הוא המחיר שהם נותנים לכם. השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם עד 39% במחיר גיזום עצים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

כמה זמן לוקח גיזום עצים בחדרה?

גיזום עץ בודד יקח בין שעה ל-3 שעות לגוזם עצים בחדרה כשהזמן משתנה בהתאם לגישה ולשיטה. על כל עץ נוסף שהוא יגזום יתווסף בדרך כל 25% מהזמן.

 

זמן ממוצע לגיזום עץ בודד:
שעתיים
3 שעות משך זמן שעה

מתי מומלץ לגזום את העץ?

לא כל עץ הוא אותו דבר, את חלקם צריך לגזום בזמן אחד ואת חלקם בזמן אחר. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות מתי מומלץ לבצע גיזום תקופתי לכל סוג עץ. חשוב לציין שבמידה ויש מזיקים או שהעץ חולה מומלץ לטפל בו מה שאומר לגזום אותו ולהזמין מדביר.

 

סוג העץ דוגמאות מתי לגזום
נשירים מותנים שקמה, אלה סוף החורף
ירוקי עד הדר, דקל שיא הלבלוב
נשירים תפוח, שקד חורף

האם סוג העץ משפיע על מחיר העבודה?

ישנם שני פרמטרים מרכזיים אשר משפיעים על מחיר עבודת הגיזום, כאשר הפרמטר הראשון הוא סוג העץ - גיזום עץ דקל עשוי להיות יקר יותר מאשר גיזום עץ תפוח וכדומה וגם גודלו של העץ ישפיע כמובן על העלות והעלות לגיזום עצים קטנים או בינוניים, תהיה נמוכה יותר מאשר גיזום עץ בוגר שענפיו גבוהים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

גיזום עץ בחדרה - סוגי עצים נפוצים:

לא בטוחים האם אנו מספקים שירותי גיזום בעבור העץ שקיים אצלכם בגינה? להלן רשימה קצרה של העצים הנפוצים ביותר שבעבורם אנו מספקים שירותי גיזום עצים בחדרה:

  • גיזום עצי פרי: לדוגמה, עץ תפוח, קלמנטינה, תפוז או גיזום של עצי לימון אשר הפך לאופציה מועדפת בגינות רבות.
     
  • גיזום של עצי דקל: לאחר תקופה מסוימת, נדרש לבצע גיזום ושל עץ דקל אשר כולל הוצאה של הענפים היבשים בעץ, גם למטרות אסתטיות אך גם לצורך שמירה על הבטיחות של הסובבים.
     
  • גיזום עצי פקאן: מדובר בעצים גדולים וגבוהים אשר יצריכו הזמנת שירותי גיזום בגובה. הגיזום עשוי להתבצע בעצים אלו באמצעות מסור גובה טלסקופי.
     
  • גיזום עץ זית: בעצי הזית הסבוכים, הגיזום הוא תהליך חשוב מאין כמוהו, בין היתר מאחר והוא עוזר להכניס את קרני השמש לאזורים הפנימיים. בנוסף תהליך הגיזום מעודד צמיחה.