צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עצים בפתח תקווה

מחפשים גוזם עצים לגיזום עצים בפתח תקווה? עם פורטל גיזום בישראל תוכלו לערוך השוואת מחירים לגיזום עצים נמוכים וגם בגובה וכמובן תוכלו לראות מחירים של גיזום עצים בגבהים שונים.

מהו מחיר גיזום עצים בפתח תקווה?

מחיר גיזום עצים בפתח תקווה משתנה בהתאם לגובה העץ. הוספנו לכם מחירון עם דוגמאות:

מחירון גיזום עצים בפתח תקווה

מחיר גיזום עצים בפתח תקווה לעצים קטנים

המחיר הוא לעץ עד לגובה של 4 מטר.


300 - 550 ש"ח
כמה עולה לגזום עצים בינוני?

מחיר גיזום עצים בפתח תקווה לעצים בגובה 4-7 מטר.


650 - 1,100 ש"ח
כמה עולה גיזום עצים גבוהים בפתח תקווה?

עד גובה 15 מטר.


1,200 - 2,400 ש"ח
כמה עולה השכרת מנוף לגיזום עצים?

המחיר הוא לשעה של מנוף.


500 - 600 ש"ח
מחיר פינוי גזם פרטי

כולל פינוי לאתר פסולת מורשה.


700 - 900 ש"ח

הדפס מחירון

 

איך מתבצע גיזום עצים בגובה בפתח תקווה?

גיזום עצים בפתח תקווה בגובה יכול להתבצע ב- 3 שיטות שונות. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלהם ועליהם נרחיב עכשיו:

  • גיזום עצים בפתח תקווה בטיפוס: אחת השיטות הנפוצות של גיזום עצים בגובה היא באמעצות טיפוס על העץ. האפשרות הזו פחות בטוחה מאשר 2 השיטות האחרות עקב הסכנה לנפילה, אך היא המדוייקת ביותר מבין השיטות לגיזום העץ.
     
  • שימוש במנוף לגיזום העץ: אחת האפשרויות הנוספות לגיזום עצים בגובה היא באמצעות מנוף סל אדם. גוזם העצים נמצא על הסל של המנוף ומפעיל המנוף מכוון אותו לאן שגוזם העצים צריך. מחיר גיזום עצים בפתח תקווה עם מנוף יהיה כמובן יותר גבוה עקב הצורך לשכור את המנוף.
     
  • גיזום עצים בפתח תקווה עם סולם: במקרים של עצים פחות גבוהים ניתן להשתמש פשוט בסולם על מנת לגזום אותם. זה כמובן לא מיועד לעצים מאוד גבוהים, אבל זו בהחלט שיטה שמתשמשים בה. היא נחשבת פחות מדוייקת מטיפוס ומוגבלת רק לעצים עד גובה של 10 מטר.

 

גיזום עצים בפתח תקווה

מתי מומלץ לגזום את העץ שלכם?

מומלץ להזמין גיזום עצים בפתח תקווה סמוך ליום פינוי הגזם בשכונה שלכם על מנת שלא תצטרכו להזמין פינוי גזם פרטי ולשלם על כך עוד מאות שקלים. איך תדעו מתי זה הזמן לגזום את העץ?

  • העץ חולה: אחת הסיבות שבגללן בהחלט צריך להזמין גיזום עצים בפתח תקווה הוא מתי שהעץ שלכם חולה. לרוב זה יקרה עקב מזיקים שחדרו לעץ ומתחילים להזיק לו כמו במקרה של חדקונית הדקל שבגללה צריך לגזום עצי דקל
     
  • לעזור לו לגדול: מקרה נוסף שבו נזמין גיזום עצים בפתח תקווה, הוא על מנת לעזור לעץ לגדול. ישנם מקרים שבהם העץ לא גדל בצורה טובה לדוגמה כשחלק מהעלים והענפים חוסמים אור מלהגיע אל הגזע או חלקים אחרים ובכך מונעים ממנו לגדול בצורה אידיאלית.
     
  • מטרות נוי: למזלנו לא תמיד יש איזושהי סכנה או בעיה בעץ, ולפעמים אנחנו רוצים פשוט לגרום לעץ להיראות יותר טוב או להתאים לגינה שלנו. אם אתם מזמינים גיזום עצים בפתח תקווה למטרות נוי רק שימו לב שהעץ לא קטן מדי ולא תפגעו בו בכך שאתם גוזמים.

איך תבחרו גוזם עצים מומלץ בפתח תקווה? 3 טיפים

מתלבטים איך למצוא גוזם עצים בפתח תקווה שבאמת יעשה עבודה טובה? הנה כמה טיפים מגיזום בישראל שיעזרו לכם:

  • הסמכה: לא כל אחד רשאי לגזום עצים. על מנת לוודא שאכן גוזם העצים רשאי לגזום את העצים שלכם צריכים להיות להם שני אישורים. הראשון הוא ממשרד התמ"ת והוא אישור עבודה בגובה והשני הוא אישור ממשרד החקלאות הנקרא "גוזם מומחה". אל תזמינו גיזום עצים בפתח תקווה בלי לוודא זאת.
     
  • ביטוח: ביטוח על גיזום העץ זה כמובן לא משהו שאתם צריכים להפעיל והוא משהו שצריך להיות לגוזם העצים על עצמו למקרה של נזק. אכן מדובר בעבודה מסוכנת בגובה.
     
  • מחיר: מחיר גיזום עצים בפתח תקווה משתנה בהתאם לגוזם העצים, גובה העץ וגם במקרה של חוסר נגישות המחיר יעלה. בגלל זה כדאי לקבל הצעות מחיר ממספר גוזמי עצים בעיר שלכם ולראות איזו הצעת מחיר יותר טובה.

השוו מחירי גיזום עצים בפתח תקווה וחסכו

את השוואת המחירים לגיזום עצים תוכלו להתחיל ממש עכשיו בפורטל גיזום בישראל. איך זה עובד? אתם מתקשרים או משאירים פרטים בטופס המצורף ואז מקבלים עד 3 הצעות מחיר לגיזום עצים בפתח תקווה. במקרה הזה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשוות בין המחירים ולחסוך ממש עכשיו.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

כמה זמן לוקח גיזום עצים בפתח תקווה בממוצע?

בממוצע גיזום עץ בודד יקח שעתיים של עבודה כשזה משתנה כמובן בהתאם לגודל העץ. כמובן שבמידה ויש צורך לגזום יותר עצים זה יקח יותר זמן, אך לא בהכרח שהזמן יוכפל, לרוב יתווסף בערך 25% לזמן.

 

זמן ממוצע לגיזום עץ בפתח תקווה:
שעתיים
3 שעות משך זמן שעה

העץ אצלכם או אצל השכן? מי אחראי על הגיזום?

אחת הבעיות הנפוצות בנוגע לגיזום עצים היא נושא האחריות על הגיזום. "מי אחראי על גיזום העץ?". התשובה היא כך - מי שהעץ נמצא בשטחו הוא האחראי לגיזום העץ. לדוגמה אם העץ נמצא בפארק או על יד המדרכה האחראי הוא עיריית פתח תקווה. אם העץ גדל בשטח של השכן אז זו באחריותו ואם אצלכם אז זו אחריותכם.

 

מה קורה עם העץ מפריע לכם אבל השכן לא מוכן לגזום את העץ? דבר ראשון כמובן נקווה שלא צריך להגיע לזה, ומספיק לדבר איתו על מנת שאכן יעשה זאת. במידה ולא זה הזמן לפנות לעיריית פתח תקווה ולבדוק מה החוק העירוני אומר לגבי זה.