צריכים גיזום עצים? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

גיזום עצים בהוד השרון

אם יום אחד הסתכלתם על העץ בחצר והגעתם למסקנה שהגיע הזמן להעניק לו מראה מסודר ומטופח יותר, תוכלו למצוא דרכנו גוזם מקצועי אשר מתמחה בעבודות של גיזום עצים בהוד השרון ובסביבתה הקרובה.

גיזום עצים בהוד השרון: נוי וגם פרי

רבים פונים אלינו בעת החיפוש אחר שירותי גיזום בהוד השרון ותוהים האם אנו מספיק שירות לעץ מהסוג שקיים אצלהם בחצר. אז כבר בשלב זה נספר לכם שניתן למצוא דרך פורטל גיזום בישראל, שירות גם בעבור עצי נוי וגם בעבור גיזום של עצי פרי וזה כולל עצים קטנים (צעירים) וגם עצים בוגרים וגדולים יותר.

 

גיזום עצים בהוד השרון

גיזום עצים בהוד השרון - כמה זה עולה?

גיזום של עץ קטן, יעלה לכם בממוצע 400 ש"ח, בעוד גיזום של עץ בגודל בינוני יעלה בדרך כלל סביב 800 ש"ח. כאשר מדובר על עצים גדולים יותר, למשל עץ בגובה של 10 מטר ומעלה, המחיר עשוי יעמוד על 1,800 ש"ח בממוצע, תלוי בדרכי הגישה ונוחות פעולת הגיזום. גיזום עץ בהוד השרון אשר מצריך שימוש במנוף, מייקר את העלויות הללו בכ-550 ש"ח בממוצע.

 

מחיר ממוצע לגיזום עץ קטן (4 מטר)

מחיר ממוצע לגיזום עץ קטן (4 מטר): 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

השוואת מחירים לגיזום עצים בהוד השרון

בפורטל גיזום בישראל משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מגוזמי עצים בהוד השרון במהירות ובקלות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום! כל מה שישאר לכם לעשות הוא לבצע השוואת מחירים ולחסוך כסף!

כיצד מתומחרת עבודת הגיזום?

כל גוזם עצים בהוד השרון ישאל אתכם מספר שאלות על מנת לספק הצעת מחיר מדויקת יותר, אשר מותאמת לעבודה הרצויה. אלו יהיו השאלות שלו:

  • היכן ממוקם העץ? נושא המיקום הוא חשוב מאוד מאחר וככל שהעץ ממוקם באזור נוח ופתוח יותר, כך עבודת הגיזום עשויה להתבצע בצורה מהירה יותר.
     
  • מה גובהו של העץ? ככל שהעץ גדול וגבוה יותר, כך מחיר העבודה מתייקר מאחר ועבודת הגיזום נעשית קשה יותר ולעיתים יהיה מדובר גם בעבודת גיזום בגובה אשר מתבצעת עם מנוף סל.
     
  • איזה סוג עץ? ייתכנו שינויים במחיר בעקבות סוג העץ הספציפי ולרוב גוזם העצים יהיה מעוניין לקבל את המידע הזה ובמקרים רבים גם יבקש מכם לשלוח לו תמונות או וידאו קצר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

גיזום עצים בגובה בהוד השרון - איך זה מתבצע?

ישנם כמה דרכים בהם ניתן לבצע גיזום עצים בגובה בהוד השרון:

  • טיפוס - שיטת הטיפוס היא שיטה בה הגוזם יכול לבצע את פעולות הגיזום בצורה טובה ומדויקה בעקבות זה שהוא נמצא ממש קרוב אל העץ. שיטה זו מתאימה לעצים בינוניים.
     
  • מנוף סל - שיטה זו נפוצה בעיקר בקרב עצים גבוהים מאוד שבהם לא ניתן להשתמש בשיטות הטיפוס או לבצע שימוש בסולם. בשיטה זו הגוזם ישתמש במנוף סל על מנת לבצע את גיזום העצים.
     
  • סולם - שיטה זו מתבצעת לעצים בגובה של עד 10 מטרים. הגוזם יצטרך לטפס על הסולם על מנת לבצע את פעולות הגיזום.

 

גוזם עצים בהוד השרון

מתי מומלץ לבצע גיזום עצי פרי בהוד השרון?

הזמן המומלץ לבצע גיזום עצי פרי בהוד השרון משתנה בין העצים. אלו הזמנים אשר נהוג לבצע גיזום בעצי הפרי הנפוצים ביותר:

  • עץ לימון - הזמן המומלץ לגיזום עץ לימון הוא בין בסוף חודשי הסתיו והאביב.
     
  • עץ תפוח - הזמן המומלץ לגיזום עץ תפוח הוא בין ינואר לפברואר.
     
  • עץ תפוזים - גיזום עץ תפוזים מומלץ לבצע בין דצמבר לינואר.
     
  • עץ אבוקדו - מומלץ לבצע גיזום לעץ אבוקדו בזמן האביב. 

גיזום עצים בהוד השרון - כמה זמן זה לוקח?

גיזום עץ בגודל של 4 מטרים יקח 40 דקות בממוצע לבצע את פעולות הגיזום. טווח הזמנים נע בין 30 - 60 דקות. יש לציין שבמידה והעץ גדול יותר הזמן יהיה ארוך יותר.

 

זמן ממוצע לגיזום עצים בהוד השרון:
 40 דקות
50 דקות משך זמן 30 דקות

ייעוץ מקצועי לפני תהליך הגיזום

אם אינכם בטוחים האם נדרש לגזום את העץ, האם זאת העונה הנכונה לעשות זאת כמה ענפים כדאי להוריד ומאיזה אזור של העץ יש להסיר אותם, דעו שאתם ממש לא לבד. רוב האנשים אינם יודעים לענות על השאלות הללו ולמרבית מגולשי האתר שלנו יש את הלבטים הללו. החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים להחליט זאת בעצמכם ורוב גוזמי העצים בהוד השרון ישמחו לספק לכם את חוות דעתם המקצועית על התהליך.

 

גוזם עצים בהוד השרון

גיזום עצים בין שכנים - מי אחראי?

העץ של השכן מפריע לכם? במידה והעץ של השכן חודר אל השטח שלכם חלה עליו החובה לבצע את גיזום העץ. במידה ועץ של העירייה חודר אל השטח הפרטי שלכם, חלה חובה על העירייה לבצע את הגיזום העצים בהוד השרון. אנו ממליצים במידה והעץ של השכן חדר אל השטח שלכם ללכת ולנהל איתו שיחה טובה וכנה במידה ואתם ביחסים טובים, אמרו לו על כמה שזה מפריע לכם ובקשו ממנו יפה שיגזום את העץ אשר חודר אל השטח שלכם.

 

במידה והוא לא מסכים לבצע גיזום עצים בהוד השרון, תוכלו לקרוא בהרחבה על חוק גיזום עצים בין שכנים

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995124

מה עושים לאחר פעולת הגיזום עצים בהוד השרון?

לאחר שהסתיימה הפעולה והוצאנו את הגזם החוצה, הגיע הזמן להעניק לעץ טיפול אשר במהלכו נמרח את הענפים במשחות מיוחדות שעוזרות לעץ להחלים ולהבריא. כאשר מזמינים את השירות, חשוב כמובן לבדוק האם הגוזם מספק גם את השירותים הללו - פינוי הגזם של העץ ומריחת משחות אנטי בקטריאליות.

איך לבחור גוזם עצים בהוד השרון?

ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שתזמינו גוזם עצים בהוד השרון:

  • ביקורות - לאחר שתקבלו את שמו של גוזם העצים, חפשו אחר שמו ברחבי האינטרנט וקראו קצת ביקורות והמלצות על מנת לוודא שאתם מבצעים בחירה נכונה.
     
  • מחיר - בקשו הצעת מחיר לגיזום עצים בהוד השרון על מנת שתוכלו לבצע השוואת מחירים ולחסוף בכסף.
     
  • מקצועיות וניסיון - וודאו שגוזם העצים הוא מקצועי ובעל ניסיון וותק בתחום גיזום העצים.
     
  • ביטוח - וודאו שלגוזם ולעובדיו יש ביטוח במקרה הצורך. גיזום עצים זו פעולה מסוכנת אשר יכולה לגרום לנזק לחיי אדם ורכוש, לכן חשוב לוודא שלגוזם העצים יש ביטוח.

גיזום עצים בהוד השרון - שאלות נפוצות

מי אחראי לבצע גיזום עצים בין שכנים?

הרחבנו על כך בפסקה למעלה.


האם מותר לבצע גיזום עצים בהוד השרון בשנת שמיטה?

מותר לבצע גיזום עצים בהוד השרון בשנת שמיטה רק אם זה לטובת בריאות העץ.